close

  

 

 

Proud Of You [我的驕傲-原曲]
(中文版本歌名~揮著翅膀的女孩)

原唱者:Fiona fung
專輯:tv magic

Love in your eyes
你眼中充滿著愛意
Sitting silent by my side
就是靜靜地坐在我身旁
Going on holding hands
沿途牽著你的手
Walking through the nights
漫步整個晚上

Hold me up hold me tight
抱起我、抱緊我
Lift me up to touch the sky
讓我能觸摸到天空
Teaching me to love with heart
教導我如何用心去愛
Helping me open my mind
也幫助我把心打開

I can fly
我會飛了......
I'm proud that I can fly
我很驕傲我會飛了
To give the best of mine
奉獻自己最珍貴的
Till the end of the time
直到生命的最後一刻

Believe me I can fly
相信我,我真的會飛了
I'm proud that I can fly
我很驕傲我會飛了
To give the best of mine
奉獻自己最珍貴的
The heaven in the sky
天堂就在天空之中

Stars in the sky
星星們在天空裡
Wishing once upon a time
希望有一天
Give me love make me smile
會有愛給我愛,讓我微笑
Till the end of life
直到我的生命最後一刻

Hold me up hold me tight
抱起我、抱緊我
Lift me up to touch the sky
抱起我、抱緊我
Teaching me to love with heart
教導我如何用心去愛
Helping me open my mind
也幫助我把心打開

I can fly
我會飛了......
I'm proud that I can fly
我很驕傲我會飛了
To give the best of mine
奉獻自己最珍貴的
Till the end of the time
直到生命的最後一刻

Believe me I can fly
相信我,我真的會飛了
I'm proud that I can fly
我很驕傲我會飛了
To give the best of mine
奉獻自己最珍貴的
The heaven in the sky
天堂就在天空之中

Can't you believe that you light up my way
難道你不相信你照亮了我的道路
No matter how that ease my path
不論我的路途有多舒適
I、ll never lose my faith
我決不會放棄我的信念

See me fly
看著我飛
I'm proud to fly up high
我為展翅高飛而驕傲
Show you the best of mine
給你看著最棒的我
Till the end of the time
直到生命的最後一刻

Believe me I can fly
相信我,我真的會飛了
I'm singing in the sky
我在天空之中唱著歌曲
Show you the best of mine
給你看著最棒的我
The heaven in the sky
天堂就在天空之中

Nothing can stop me
沒有什麼能阻擋我
Spread my wings so wide
大大的展開.......我的翅膀


來首帶點淡淡感傷的歌吧...
這首歌蠻容易在各種結業典禮上聽到..

第一次聽到這首歌, 是在我家笨蛋學弟的blog
不知道在巴黎過得如何, 好久沒消息了...

對畢業很久的老骨頭而言, 參加家聚有一種時光旅行的感覺...
看著好幾屆的學弟妹, 從小大一新生一路到大四畢業
轉眼, 我離大一已經快滿十年了(是不是有那麼老啊...>_<)
明知道這種家聚對大二而言是一個很大的負擔
但還是很自私地希望能一直延續下去....
Anyway, 真的很感謝每一屆的大二....^^
沒辦法, 老人家總是很念舊的......

arrow
arrow
    全站熱搜

    卡那 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()